Monday, 25 July 2011

30 Days Blog Challenge - Day 24


today's challenge is to write a letter to my parents. I'm not going to do that exactly. I wish my father would be present and protective and I wish my mother would accept me the way I am, instead of always correcting me to be what she thinks is best (I grew up hearing her say 'it's good but you could have done better' and she doesn't understand how it can destroy someone's self-esteem, specially when it comes from our own parents, but I realized she does that to herself). I understood they are doing their best so I wouldn't write a letter, I would simply say 'thank you'. so I decided to draw my letter, and say it to the World. I know they will see it :)

3 comments:

Conceição/TMara said...

Thanks.
Love, mom.

Little Miss Joey said...

Acho que é mesmo assim... os bons Pais, em todos os seus defeitos, fazem o melhor que podem e sabem nas circunstâncias. Gostam de nós e querem-nos bem e no fundo, é com eles que podemos sempre contar, come what may. Demorei aí uns 27 anos a aceitar que em todas as coisas em que me chateavam, e tantas vezes fazendo pouco bem, os meus Pais procuraram sempre o meu melhor. Hoje eles, amanhã nós e por muito que nos esforcemos, só vamos fazer diferente, não melhor. Gostei muito deste post, Ana, é de um amor e de uma humildade grandes.
Um beijo grande

Ana Eugenio said...

obrigada querida :) concordo contigo, só vamos fazer diferente. o melhor que soubermos. crescer é difícil para todos. xi coração